คอร์ด เนื้อเพลง พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์ JOOXCHORD

คอร์ด เนื้อเพลง พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์ Chordza
คอร์ด พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์ | เนื้อเพลง พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์ | Chord พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์
""

เนื้อเพลง พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์
คอร์ด พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์ | เนื้อเพลง พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์ | Chord พอสิเป็นแฟนได้บ่ ทัศพร ทองจันทร์
น้องนี้ บ่สูงบ่ต่ำ ผิวคล้ำตำใจอ้ายบ่ น้องเป็นลูกกกอีพ่อ อีแม่แต่บ่ทันมีแฟน บ้านอ้ายอยู่ไส หล่อบาดใจหุ่นกันแมน ๆ ๆ กล้ามเป็นมัดเป็นตาเดินควงแขน เป็นตาสิแฮง เป็นตาสิแฮงน้ออ้าย ทรงสิ พอดี พอดี หุ่นจั่งซี่นี่สเปคน้องเลย จั่งแม่นเท่คักแท้น้ออ้ายเอ๋ย โอเคเลยคนที่น้องว่าใช่ คั่นแม่นอ้ายเป็นกล้วยหอม สิยอมกินฮอดเปลือกพุ่นล่ะอ้าย จั่งแม่นเพิ่นท่หล่อหลาย แม่นปลาค่อใหญ่ กะโตใหญ่ส่ำแขน แม่นปลาค่อใหญ่ กะโตใหญ่ส่ำแขน หน้าตาส่ำนี้ พอสิ สิ เป็นแฟนได้บ่ ความสวยบ่พอ พอสิ สิ ได้บ่เป็นแฟน ละแม่นหุ่นน้อง สิบ่สวยบ่เริศสะแมนแตน เว้าแบบแปน ๆ ถ้าหากมีแฟน กะอยากได้แฟนหล่อ น้องนี้ บ่น้อยบ่ใหญ่ หุ่นพอใช้ล่ะไปวัดไปวา มาลองซิมอ่อมเขียดจะนา สิปานว่าแซ่บนัวแท้หนอ คนหามาดนเติบ ใส่เกิบสอดหลายคู่แล้วฮู้บ่ จนว่ามาพ้ออ้ายรูปหล่อ หุ่นน้องส่ำนี้ละเนาะ พอสิเป็นแฟนได้ไหม ถึงจะไม่เร้าใจ พอสิเป็นแฟนได้บ่ หน้าตาส่ำนี้ พอสิ สิ เป็นแฟนได้บ่ ความสวยบ่พอ พอสิ สิ ได้บ่เป็นแฟน ละแม่นหุ่นน้อง สิบ่สวยบ่เริศสะแมนแตน เว้าแบบแปน ๆ ถ้าหากมีแฟน กะอยากได้แฟนหล่อ น้องนี้ บ่น้อยบ่ใหญ่ หุ่นพอใช้ล่ะไปวัดไปวา มาลองซิมอ่อมเขียดจะนา สิปานว่าแซ่บนัวแท้หนอ คนหามาดนเติบ ใส่เกิบสอดหลายคู่แล้วฮู้บ่ จนว่ามาพ้ออ้ายรูปหล่อ หุ่นน้องส่ำนี้ละเนาะ พอสิเป็นแฟนได้ไหม ถึงจะไม่เร้าใจ พอสิเป็นแฟนได้บ่


ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

เพลง เนื้อเพลง พ่อกับลูกชาย Boy Imagine

เพลง เนื้อเพลง ใต้ผ้าผืนเดียวกัน Soloist